شرکت فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو (سهامی خاص) درسال 1383، بمنظور ارائه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی، تاسیس و با انجام اقدامات زیربنایی زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب را در راستای چشم انداز و ماموریت های خود با محوریت خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان فراهم نموده است. در حال حاضر این شرکت ازطریق اعمال مدیریت در تامین قطعات یدکی اصلی و تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیرساختهای لازم بمنظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی دارد.
شماره ارتباط پیامکی با خدمات پس از فروش: 02144183511
سوالات متداول
- پذیرش خودروهای رزرو شده در تعمیرگاه مرکزی در چه ساعتی انجام می شود؟ شنبه تا چهارشنبه 7 لغایت 10 و پنج شنبه ها 8 لغایت 9 صبح ( پذیرش های خودرو های دارای فقط سرویس بدون نیاز به اخذ نوبت از ساعت 7 الی 15 هر روز انجام می شود)
- برای ارتباط با واحد پذیرش و ترخیص تعمیرگاه مرکزی با چه شماره ای تماس بگیریم؟ 2-44183380 (داخلی پذیرش 1475 و 1472) ( داخلی ترخیص 1383-1384)
- برای ترخیص خودروهای آماده تحویل در تعمیرگاه مرکزی چه ساعاتی می توان مراجعه نمود؟ شنبه تا چهارشنبه 8 الی 12:30، 13:30 الی 17:30 و پنج شنبه ها 9 الی 13
- چطور از آماده بودن خودرو خود مطلع شوم؟ در صورت آماده شدن خودرو برای شماره موبایل ثبت شده پیامک آماده سازی ارسال می گردد و پرسنل ترخیص بصورت تلفنی مراتب را به مشتری اطلاع رسانی خواهند نمود، در صورت نیاز به دریافت جزییات تعمیرات به سایت mvs.mvmco.ir مراجعه نموده و با وارد کردن شماره پذیرش و یا شماره شاسی خودرو از وضعیت خودرو مطلع شوید،
- برای خرید آزاد قطعات به کجا مراجعه کنم و قیمت قطعات را از کجا بدونم؟ جهت اطلاع از قیمت قطعات به سایت مدیران خودرو و برای خرید قطعات مراجعه حضوری به فروشگاههای مجاز و یا به آدرس تعمیرگاه مرکزی واقع در کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج مراجعه نمایید. شماره تلفن : 44183380 داخلی 1480
- برای ارتباط با واحد صافکاری تعمیرگاه مرکزی با چه شماره ای تماس بگیریم؟ صافکاری و نقاشی تعمیرگاه 100 ( 2-44183380 داخلی 1485 (آقای کاکاوند)) صافکاری و نقاشی تعمیرگاه 101 (44907226-44908231-44908232 – داخلی 150-158 )
- برای اخذ نوبت صافکاری در تعمیرگاه مرکزی هم نیاز به اخذ نوبت دارم؟ خیر واحد صافکاری و نقاشی مدیران خودرو در تعمیرگاه مرکزی کد 100- کد 101 جاده مخصوص خدمات صافکاری و نقاشی را بدون نیاز به اخذ نوبت قبلی انجام می دهد ضمنا درصورت بروز تصادف و نیاز به حمل خودرو، انتقال خودرو به تعمیرگاه مرکزی با هماهنگی امداد رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه توسط مشتری بابت حمل خودرو نمی باشد.
- سرویس های ادواری در چه کیلومتری و در چه بازه زمانی باید انجام پذیرد؟ سرویس اولیه تمامی محصولات مدیران خودرو قبل از کیلومتر 5000 و قبل از 6 ماه از تاریخ خرید خودرو مجاز می باشد، سرویس ثانویه در کیلومتر 10000 می بایست انجام پذیرد و پس از آن هر 10000 کیلومتر دوره بعدی سرویس می باشد و در تمامی سرویس های ادواری (به استثنای سرویس اولیه) 1000 کیلومتر قبل از مجاز شدن بازه سرویس و تا قبل از 1000 کیلومتر پس از مجاز شدن بازه سرویس انجام سرویس های ادواری بلامانع می باشد مثلا (سرویس 20000 کیلومتر از 19000 قابل انجام بوده و تا قبل از کیلومتر 21000 می بایست انجام پذیرد)
- برای انجام سرویس های دوره ای در تعمیرگاه مرکزی نیاز به اخذ نوبت می باشد؟ خیر تمامی سرویس های ادواری خودروها درصورتی که تک کار سرویس بوده و همزمان با سرویس قصد بررسی بخش های مختلف خودرو به منظور تعمیرات را در نظر نداشته باشید نیاز به وقت قبلی نداشته و همه روزه در ساعات مجاز پذیرش قابل انجام می باشد.
- آدرس تعمیرگاه مرکزی شماره 1 و 2 مدیران خودرو : تعمیرگاه مرکزی کد 100 : کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج – جنب بیمه ایران –خیابان 46 ----تعمیرگاه مرکزی کد 101 : کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج – خیابان 30 – نبش چهاره دوم تعمیرگاه مرکزی شماره 2
- ایا تعمیرات گیربکس های اتواتیک در تعمیرگاه مرکزی انجام می شود : بله ، تعمیرات گیربکس های اتواتیک CVT و4AT و گیربکس های دنده دستی در تعمیرگاه مرکزی انجام می شود.
دفترچه گارانتی مدیران خودرو را از اینجا دریافت کنید.