3 خریدار ام وی ام 315 اکسلنت به روسیه می‌روند

طی مراسم قرعه کشی روز گذشته در هتل بزرگ ارم مشخص شدند
۲۷ دی ۱۳۹۶ | ساعت ۰۹:۱۰
3 خریدار ام وی ام 315 اکسلنت به روسیه می‌روند

مراسم قرعه کشی 3 برنده خوش شناس سفر به روسیه و 15 سرویس دوره ایی رایگان برای یکسال در  روز سه شنبه 26 دیماه در هتل بزرگ ارم با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار و برندگان این کمپین در حضور رسانه‌های خبری معرفی شدند. بر همین اساس آقایان عبدالحسین اسماعیل زاده از بافق، مازیار فلاح از رشت و حمیدرضا کیانی از بجنورد خریداران خوش شانسی بودند که با خرید خودرو 315 به ترتیب در نمایندگی‌های 295، 115 و 397  در این قرعه کشی برنده سفر به روسیه شدند. همچنین مهندس اکبری معاون فروش برند ام وی ام با اشاره به استقبال خریداران از این طرح، این کمپین را برای یک ماه دیگر تمدید کرد تا فرصت دوباره ایی برای سفر به روسیه و تماشای مسابقه فوتبال جام جهانی برای 3 نفر دیگر از این خریدران مهیا شده و 15 نفر دیگر نیز از جایزه سرویس سرویس های دوره ایی برای یکسال بهرمند شوند.
خودرو 315 در طول عرضه خود در بازار این بارها بعنوان محصولی اسپورت و البته مرتبط با جامعه جوانان در کمپین های مختلف شرکت داده شده است. پیش از این نیز خودرو 315 در خلال تقدیر از قهمرمانان ملی المپیک لندن و برزیل در سال های 1391 و 1393 استفاده شده بود.
اخیرا شرکت مدیران خودرو در ادامه فعالیت‌های برندینگ و رضایتمندی مشتریان خود، همزمان با برگزاری مقدمات بازی های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه اقدام به برگزاری کمپینی با نام " هیجان جام جهانی با مدیران خودرو" کرده است که طی آن به 3 خریدار خوش شانسی که خرید خودرو ام وی ام 315 اکسلنت خود را در بازه زمانی 22 آذر تا 22 دیماه سال جاری نهایی کنند، به قید قرعه به سفر روسیه و تماشای مسابقه جام جهانی فوتبال در این دوره از مسابقات اعزام خواهد کرد. خودرو ام وی ام 315 اکسلنت با تغییرات جدیدی که در آپشن های آن صورت گرفته بعنوان جدید ترین نسخه این مدل خودرو در حال حاضر از سوی شرکت مدیران خودرو در حال عرضه است. نصب و تعبیه سیستم صوتی حرفه‌ایی Vifa  بعنوان اصلی ترین تغییر این نسخه است. وجود روف رک و همچنین اضافه شدن چراغ‌های خوش آمدگویی در زیر درب های جلو از دیگر آپشن های اضافه شده به این محصول هستند.
شرکت مدیران خودرو همواره در تلاش بوده است با برگزاری برنامه ها مشتری محور و کمپین های تبلیغاتی متعدد ارتباط تنگاتنگی را با مشتریان خودرو برقرار کند و از نظرات مختلف آنها در طول استفاده از محصولات خود با خبر شده و دربهبود محصولات و فرآیندهای مرتبط با مشتری استفاده مستمر نماید. شاید به جرات بتوان سال 96 را یکی از درخشان ترین سال های شرکت مدیران خودرو در حوزه فعالیت های مشتری محور نام برد. اجرای کمپین های جذاب مختلف و دعوت از مشتریان برای حضور و مشارکت در مدیریت این برنامه ها خود گواه این مسئله است. نقطه اتکایی همه این فعالیت ها نگاه مدیران خودرو به مقوله کسب رضایت مشتریان و ایجاد حس شعف در استفاده از محصولات و خدمات ارائه شده است.

نظرات

نظر دهید

نظر خود را در مورد این مطلب بگذارید .